شباب الكلاكله القلعه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي يهتم بابن المنطقة ثقافيا واجتماعيا

2 مشترك

قرقره شديدة ههههههههههههههههههههههههههههه (منقول)

Master
    Master
    Admin

ذكر
    العمل/الترفيه : مهندس معماري
    المزاج : عكر

قرقره شديدة ههههههههههههههههههههههههههههه (منقول) Empty قرقره شديدة ههههههههههههههههههههههههههههه (منقول)

مُساهمة من طرف Master الثلاثاء 15 يوليو 2008, 12:39 pm

بعد التدقيق الشديد ف شرايط القنوات الفضائية ( شرايط الشات اللى بتبقى متلقحة ف آخر الشاشة !!!! )
    اللى بيحصل ده مش طبيعى !!! أنا قريت شوية جُمل يا جماعة بجد تنحت قدامها !! و بين كل جملة و جملة كان هيجيلى شلل

إليكم الشلل التالى 

1-
    *** ممكن حب اسكندرانى***
    آيوووووووووووه و ماله !! طبعا زى ما انتوا عارفين فيه حب اسكندرانى و حب قاهرى و فيه فلاحى و فيه صعيدى !!! و اذا مشينا بالحدود شوية هنلاقى فيه حب لبنانى و حب امريكانى و صينى و يابانى !!!! و هكذا و مقولكوش بقى ع الحب المريخى !!!!و برضه فيه حب بالفراخ و حب بالكباب و فيه بالشطة و اللمون !!!!!!! و يا سلام بقى ع الحب بالجبنة !!!
    فظييييييييع !!! خصوصا لما بيتقطع عليه طماطم بيبقى مسخرة 

2-*** أنا 75 سنة ممكن أتعرف على ليدى مناسبة***
    خمسة وسبعين سنة يخرب بيته و قادر يمسك الموبايل و يبعت مسج ؟؟!!! ما شاء الله لسه ف عز شبابه برضه !! آه و ماله ممكن تتعرف على كركوبة مناسب
    3- *** ممكن واحدة جميلة للصداقة و الحب و ياريت برضه للسفر *** 
    آه ممكن طبعا !!! و يا ترى حضرتك عايزها كام سلندر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
    4-*** أنا شاب متدين ممكنليدى عندها شقة *** آه و ماله !! و فيه برضه شقة و عليها ليدى مجانا !!!! و ياترى ايه مواصفات الشقة اللى عايزها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
    5-*** أنا دلوعة و شبه نانسى عجرم ممكن أتعرف ***آه و نص !! و ياترى واخدة من نانسى عجرم قفاها و لا كعب رجليها ؟؟؟؟؟؟؟؟اتدلعى يا اوختى و ماله !! و لما حضرتك أمورة كده امال بتعرضى نفسك ليه ع الشاشة ؟؟؟؟؟ ايه محدش راضى يشترى خلقة نانسى عجرم ؟؟؟ ايه الرجالة بقت بتطس ف نظرها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لأ معندهمش حق 
    6-
    *** أنا ف اعدادى ممكن أتعرف على بنت حلوة *** 

هيا جات عليك ؟؟!! و ياترى عايزها ف سنة كام يا حبيبى ؟؟؟؟؟ ابتدائى و لا حضانة ؟؟؟؟؟؟؟ أنا بالشكل ده هيجيلى السكر 
    7-***فلانة : أنا نكدية موت ممكن أتعرف على نكدى و ننكد على بعض ****** فلان : أنا نكدى مووووت !! و قعتك سودة و نهارك مش باينله لون ***
    كان نفسى أمسكهم هما الجوز و انكد على أهاليهم 

8*** معاكى فلان ممكن أعرف اسمك سنك طلباتك ***آه و ماله أنا فلانة يا ابنى ... و النبى اطلبلى واحد كباب و اتنين بانيه !!!!
    احم احم .. و ياريت لو معاهم جوز حمام 
    9- *** أنا عايز بنت للارتباط سمرا أو بيضا أو قمحى ما تفرقش ***حمرا !!!!!!!!!!!! تاخدها حمرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب ايه رأيك ف البنفسجى ؟؟؟؟ جديد و منزلش السوق 
    10 -*** ممكن واحدة جميلة استايل عشان أحبها ***
    آه و ماله !! أنا برضه عايزة بطارية للموبايل بتاعى عشان أنا قربت أهنج !!!!!! 
    11-*** أنا سى السيد بدور على أمينة تسمع الكلام و تقول حاضر ***آه و ماله حاضر يا اخويا !!! بقى حضرتك عايز أمينة ؟؟؟؟
    طب غووووووووووووووور الله يحرقك 

12-

*** لو انت بتحبنى بجد ممكن أديلك رقمى !! ***يا ما شاء الله !!! انتوا بتحبوا بعض الأول و بعدين تتعرفوا على بعض ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تصدقى بالله أنا دلوقتى بس عرفت أهمية السراية الصفرا 13-*** فلانة : ممكن تعرفنى على نفسك عشان هتبقى حب العمر ****** فلان : هحكيلك عن حياتى كلها !!! .. أنا من النهارده ملك قلبك !!!!!! انتى حددى و انا تحت أمرك ***
    أشوف فيكم يوم بحق جاه النبى !!! الدماغ دى معجونة من ايه ؟؟؟؟ أنا خلاص هيجيلى شلل !!! ألطم يا اخوانا ؟؟؟؟؟ 
    14 -
    ***أنا قلبى فاضى .... حد عايزنى أحبه ؟؟؟ ***فسسسسسسسسسسسسس أنا مُت خلاص 
    15 -فلانة : عرفنى على نفسك يا فلان و ابعت رقمك .. أنا بحبك أوى ، فلان : أنا اللى بحبببببببك أوييييى يا فلانة !! قوليلى صحيح هو انتى حلوة و لا ؟؟؟؟؟؟؟؟لا تعلييييييييق ...... أنا شكلى هموت تانىثوانى أموت و ارجعلكم
    كلمة أخيرة :
    اللى بيحصل ده كتيييييييييير .. شئ ميبقبلوش لا قلب و لا عقل ولا منطق .. استهتار و استخفاف بالمشاعر و كذب مالوش نهاية و ضحك ع العقول !!!! و الدهشة انه كل اتنين بينافقوا بعض و الوسيلة الرخيصة ...... الحب !!!!!! مع ان كل كلمة حب غالية أوى .... ايه اللى جرى للناس ؟؟؟؟؟؟ و ايه اللى جرى للمجتمع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
    لكم حق التعليق

yayo
    yayo
    Admin

ذكر

قرقره شديدة ههههههههههههههههههههههههههههه (منقول) Empty رد: قرقره شديدة ههههههههههههههههههههههههههههه (منقول)

مُساهمة من طرف yayo الثلاثاء 15 يوليو 2008, 2:01 pm

جميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 25 سبتمبر 2024, 7:18 am